51 واحد نانوایی آمل در تعطیلات نوروز کشیک هستند
رئيس اداره غله آمل:

51 واحد نانوایی آمل در تعطیلات نوروز کشیک هستند

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اداره غله آمل گفت: 51 واحد نانوایی این شهرستان در بخش شهری و روستایی در ایام تعطیل نوروز کشیک بوده و به پخت نان مشغول هستند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف حامد ساروی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: نان قوت غالب مردم است و در سفره هر فرد کم‌درآمد از قشر ضعیف و افراد متمول در طول شبانه‌روز وجود دارد.

وی افزود: حق مردم است که از نان مرغوب با کیفیت و مرغوب استفاده کنند و به همین منظور نظارت زیادی بر روی عملکرد نانوایی‌ها وجود دارد.

رئیس اداره غله شهرستان آمل با اشاره به فرا رسیدن سال جدید شمسی و تعطیلات نوروز، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز علاوه بر همشهریان، افراد زیادی به عنوان گردشگر و مسافر از استان‌های مختلف از خدمات نانوایی‌ها بهره می‌برند.

این مسئول ادامه داد: همانند سال‌های گذشته تعداد زیادی از نانوایی‌ها و واحدهای خبازی این شهرستان در تعطیلات نوروز به عنوان کشیک فعالیت داشته و به ارائه خدمات می‌پردازند.

ساروی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 440 نانوایی در بخش شهری و روستایی این شهرستان مشغول به ارائه خدمات به مردم هستند، یادآور شد: تعداد 51 نانوایی و واحد خبازی شهری و روستایی به عنوان کشیک در شهرستان آمل برای تعطیلات نوروز فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه 11 نانوایی کشیک در محور هراز و بخش لاریجان مستقر هستند، ادامه داد: این نانوایی‌ها در مسیر روستایی قرار داشته و به پخت نان در ایام تعطیل نوروز می‌پردازند.

رئیس اداره غله شهرستان آمل با اعلام اینکه در مجموع 17 نانوایی بخش روستایی در تعطیلات نوروز کشیک هستند، خاطرنشان کرد: نانوایی‌های کشیک از ساعت 5 تا 9 و 30 دقیقه صبح و از ساعت 17 تا 21 و 30 دقیقه شب به پخت نان می‌پردازند.

این مسئول بیان کرد: نانوایی‌های آزادپز این شهرستان در لیست کشیک نوروزی جای ندارند ولی با توجه به ارائه خدمات در این ایام به فعالیت مشغول می‌شوند.

ساروی با اعلام اینکه تامین آرد مورد نیاز این شهرستان برای پخت نان صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: قبل از سال جدید آرد مورد نیاز نانوایی‌ها و واحدهای خبازی هم توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود نیمی از نانوایی‌های آمل در مناطق روستایی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تعداد 12 نانوایی فصلی در آمل فعال بوده که در مناطق ییلاقی برای فصل تابستان و فصول گرم سال پخت دارند.

رئیس اداره غله آمل گفت: تمام دغدغه‌مان پخت نان با کیفیت و تحویل جنس مرغوب به مشتریان است پس برای نظارت بر فعالیت و کیفیت محصولات نانوایی‌ها بازرسی مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه