دادن عنوان صنعتی و کشاورزی به نوشهر، بازی‌ای بیش نیست
نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

دادن عنوان صنعتی و کشاورزی به نوشهر، بازی‌ای بیش نیست

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن عنوان صنعتی و کشاورزی به نوشهر، بازی&zwnj;ای بیش نیست و این منطقه صرفا گردشگری است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ قاسم احمدی لاشکی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان هتل آپارتمان دریا در منطقه تفریحی و توریستی سیترا با اشاره به اینکه نوشهر در حوزه گردشگری بسیار موفق عمل می‌کند، اظهار کرد: شهرستان نوشهر یک منطقه گردشگری است و عنوان صنعتی و کشاورزی دادن به نوشهر، بازی‌ای بیش نیست و نباید به این موضوع توجه شود.

*حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

وی با بیان اینکه نوشهر در حوزه گردشگری می‌تواند درآمدزایی بسیار خوبی داشته باشد، افزود: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار می‌رود تا بیش از گذشته به بخش خصوصی توجه کرده و حمایت‌‌های ویژه‌ای کنند.

نماینده مردم شهرستان‌‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت‌های گردشگری در غرب مازندران و به ویژه حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت باید تقویت شود و میراث فرهنگی استان مازندران و تمامی دستگاه‌های دولتی باید در این راه کمک کنند.

 

 

 

*ضرورت ساماندهی زیرساخت‌های اسکان

 

وی بر ضرورت ساماندهی بهتر و بیشتر زیرساخت‌های اسکان مسافران و گردشگران در منطقه تأکید کرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا بحث تابلو به‌دستان در کنار خیابان‌ها که جلوه خوبی ندارد به سرانجامی مثبت تبدیل شود.

 

 

 

*سرمایه‌گذاری جدید با رقم 60 میلیارد تومانی در نوشهر

 

فرماندار شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اینکه برای توسعه بخش گردشگری در نوشهر خیلی کار داریم، اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک سرمایه‌گذاری جدید با رقم 60 میلیارد تومانی در نوشهر عملیاتی می‌شود.

 

 

 

*میزبانی از رؤسای جمهور کشورها در نوشهر

 

علی شادمان به آغاز عملیات احداث هتل 5 ستاره در نوشهر اشاره کرد و افزود: این هتل در 25 طبقه احداث می‌شود که طبقه 22 آن دارای قابلیت میزبانی از رؤسای جمهور در هر سطحی است.

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در نوشهر گفت: تمامی ادارات نوشهر هیچ‌گونه تأخیری در زمینه انجام امورات اداری برای سرمایه‌گذاران نخواهند داشت و در سریع‌ترین زمان ممکن کارها انجام می‌شود.

 

 

 

*وجود 179 واحد تأسیساتی نیمه‌تمام در مازندران

 

در ادامه معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز خاطرنشان کرد: تعداد 240 واحد در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در سطح استان مازندران وجود دارد.

حسین باقری با بیان اینکه تاکنون یک‌میلیارد تومان برای منطقه تفریحی و توریستی سیترا و یک‌میلیارد تومان دیگر نیز برای ساماندهی ساحل دریای چالوس هزینه شده است، گفت: تعداد 179 واحد تأسیساتی نیمه‌تمام در بخش زیرساخت‌های گردشگری در مازندران با پیشرفت فیزیکی 10 تا 90 درصد وجود دارد.

انتهای پیام/

 

مرجع: فارس مازندران

 


ارسال دیدگاه