رشد 20 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر
مديرکل بنادر مازندران خبر داد

رشد 20 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رشد 20 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، منوچهر تاتینا در نشست صمیمی با کارکنان این اداره‌کل که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، با تشریح عملکرد بخش‌های مختلف این اداره‎کل، گفت: با تلاش همکاران در بخش‌های مختلف عملکرد بندر نوشهر از رشد 20 درصدی برخوردار شده است.

وی با اینکه بندر نوشهر تنها بندر در بین بنادر سراسر کشور است که در سال جاری عملکرد مثبت داشته، اظهار کرد: این امر مورد تحسین مسئولان ارشد سازمان در جلسه شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران همچنین با اشاره به عملکرد مثبت اداره‌کل در بخش مالی، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران و صرفه‌جویی‌های صورت‌گرفته در هزینه‌های جاری، تراز مالی اداره‌کل برای نخستین‌بار در سال‌های اخیر مثبت شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت‌گرفته در بخش ساخت و ساز، خاطرنشان کرد: با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر 70 میلیارد تومان در بخش ساخت انبارهای سرپوشیده و سایر تأسیسات زیربنایی در بندر نوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

تاتینا با تأکید بر ضرورت تبدیل نام شهرستان نوشهر به «بندر نوشهر» گفت: حذف دیوار بتونی بندر نوشهر و امکان بهره‌مندی شهروندان و گردشگران از فضای دیداری بندر با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شده است./


ارسال دیدگاه