کلاردشت پیشگام اجرای طرح تنظیم قراردادهای پرینتی و  هولوگرام در شمال کشور
اختصاصي/ رئيس اتحاديه صنف مشاوراملاک کلاردشت خبر داد

کلاردشت پیشگام اجرای طرح تنظیم قراردادهای پرینتی و هولوگرام در شمال کشور

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> کلاردشت با برگزاری دوره آموزشی اجرای طرح قراردادهای پرینتی و هولوگرام گوی سبقت را از سایر اتحادیه های صنفی مشاوراملاک در استان های شمالی ربود.</span></p>

فرهاد کریمایی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: کلاردشت با برگزاری دوره آموزشی اجرای طرح قراردادهای پرینتی و هولوگرام گوی سبقت را از سایر اتحادیه های صنفی مشاوراملاک در استان های شمالی ربود.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور تعداد کثیری از متصدیان مشاوران املاک کلاردشت در محل سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد؛ افزود: امیدواریم با استقبال بنگاه های املاک مجاز و تجهیز آنها به این سامانه، شاهد سلامت قراردادهای معاملاتی و همچنین محدود کردن معاملات سرپایی و کوچه بازاری در شهرستان باشیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کلاردشت تصریح کرد: روال گذشته در بنگاه های کشور بر معاملات دست نویس در قراردادنامه های دارای سربرگ بود که این امر پس از طرح و بررسی در کمیسیون تخصصی املاک کشور، به اجرای طرح قراردادهای پرینتی و هولوگرام در سراسر کشور تغییر یافت.

کریمایی خاطرنشان کرد: در این طرح قراردادها به صورت پرینتی و در سامانه ثبت و چاپ می شود که ممهور به نصب هولوگرام هایی است که هر یک دارای شماره سریال مجزا و قابل رهگیری است که اتحادیه ها آن را در اختیار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب قرار می دهند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کلاردشت در پایان اذعان کرد: اتحادیه صنف مشاور املاک کلاردشت در نظر دارد به طور مستقل هولوگرام هایی را مختص مشاور املاک های این شهرستان سفارش و چاپ کند و ان را در اختیار بنگاه های معاملاتی مجاز تحت پوشش خود قرار دهد.

شایان ذکر است اتحادیه صنف مشاوران املاک کلاردشت جهت شناسایی بنگاه های دارای پروانه کسب این شهرستان برای مسافران و شهروندان خود اقدام به اجرای طرح یکسان سازی تابلوهای سر درب بنگاه ها و همچنین مهرهای این واحدها کرده است.

گفتنی است کلاردشت دارای 200 بنگاه معاملاتی است که 160 واحد دارای پروانه کسب و مابقی در دست اقدام می باشند.

در پایان نمونه هایی از طرح های پیشنهادی هولوگرام اتحادیه صنف مشاوران املاک کلاردشت را در ذیل مشاهده می کنید:

 

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه