اول فروردین آغاز کشیک نوروزی 60 خبازی مرکز مازندران/فعالیت 650 خبازی در ساری و حومه
اختصاصي/ رئيس اتحاديه خبازان ساري خبر داد

اول فروردین آغاز کشیک نوروزی 60 خبازی مرکز مازندران/فعالیت 650 خبازی در ساری و حومه

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه خبازان ساری ضمن اشاره به حضور 60 نانوایی در طرح کشیک نوروزی سال جاری، اظهار کرد:</span><span style="font-size: larger;"> طرح کشیک نوروزی خبازان در مرکز استان از اول الی 15 فروردین 95 تعیین شد.</span></p>

اصغر محمودی صاحبی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: جلسه کشیک نوروزی خبازارن ساری، با حضور کلیه اعضا، و هیات کارگروه آرد و نان مرکز استان در سالن جلسات اتاق اصناف ساری برگزار شد.

وی با اعلام این مطلب افزود: در این جلسه طرح کشیک نوروزی خبازان در مرکز استان از اول الی 15 فروردین 95 تعیین شد.

 

رئیس اتحادیه خبازان ساری ضمن اشاره به حضور 60 نانوایی در طرح کشیک نوروزی سال جاری، اظهار کرد: در این طرح سهم آزاد پزها 30 خبازی و سهم دولتی پز ها هم 30 خبازی تعیین شد اما با این تفاوت که برای دولتی پز ها، سهمیه آرد مشخصی مضاف بر سهمیه ماهانه آنها، طی برگزاری طرح درنظر گرفته شد.

محمودی صاحبی با بیان اینکه تعداد نانوایی های شهر ساری به 380 خبازی می رسد؛ خاطرنشان کرد: در ساری و حومه 650 خبازی وجود دارد که از این میزان، 450 واحد دولتی و 200 واحد آزاد پز می باشند.

 

رئیس اتحادیه خبازان ساری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عمده ترین مششکل خبازان اذعان کرد: مهمترین مشکل حال حاضر خبازان مرکز استان، عدم کیفیت مناسب آردهای موجود در بازار است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت عرضه نان مصرفی شهروندان دارد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه