گزارش تصویری از برگزاری جشنواره باز هم بازی در ساری+مهلت مشارکت
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

گزارش تصویری از برگزاری جشنواره باز هم بازی در ساری+مهلت مشارکت

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">جشنواره باز هم بازی ویژه اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند و بی سرپرست با استقبال شهروندان و خانواده های مرکز استان برگزار شد.<br /> </span></p>

  به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ جشنواره باز هم بازی ویژه اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند و بی سرپرست با استقبال شهروندان و خانواده های مرکز استان برگزار شد.

در مراسم افتتاح این جشنواره که با استقبال گرم و پرشور کودکان نیز همراه بود، به یکایک کودکانی که اقدام به اهدای اسباب بازی هاشان کرده بودند، با عنوان قهرمان های مهربون، مدال مهربانی نیز اهدا شد.

بر اساس این گزارش، این طرح که عصر پنجشنبه 20 اسفند با حضور جمعی از خیرین و شهروندان مرکز استان در یک فروشگاه نوشت افزار کودکان و نوجوانان آغاز شد تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است اهدا کنندگان اسباب بازی در جشنواره باز هم بازی، می توانند از تخفیف 20 درصدی این فروشگاه در خرید کلیه اجناس بهره مند شوند.

گفتنی است علاقمندان به مشارکت در این طرح می توانند به محل این فروشگاه واقع در ساری، خیابان باغ سنگ، جنب کوچه ولیعصر 4، فروشگاه کانون مراجعه کنند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه