آماده‌باش ۸۲ واحد خبازی ویژه نوروز در فریدونکنار
رئيس اداره غله و خدمات بازرگاني فريدونکنار خبر داد:

آماده‌باش ۸۲ واحد خبازی ویژه نوروز در فریدونکنار

<p><span style="font-size: larger;">&nbsp;رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی فریدونکنار از آماده&zwnj;باش 82 واحد خبازی در این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد سلیمان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: در روزهای عید نوروز در فریدونکنار ۸۲ واحد خبازی در حالت آماده‌باش هستند.
 
وی تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ واحد خبازی دولتی و ۲۲ واحد نانوایی آزادپز است که به صورت مستمر از آنها بازرسی می‌کنیم.
 
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی فریدونکنار خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد خبازی دولتی و ۸ واحد خبازی آزادپز در فریدونکنار در ایام نوروز به منظور پخت نان با کیفیت کشیک هستند.
 
سلیمان‌پور اظهار کرد: آرد واحدهای خبازی شهرستان فریدونکنار از بهترین آردهای تولیدی و باکیفیت‌ترین عرضه شده در سطح استان مازندران است.
 
وی افزود: در این ایام در بخش دهفری و نانوایی‌های روستایی نیز سهمیه واحدهای خبازی افزایش دادیم تا با ورود مسافران و اقوام محلی‌ها برای تهیه و توزیع نان تازه با هیچ مشکلی مواجه نشویم.
 
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی فریدونکنار تاکید کرد: رعایت وزن چانه، ساعت کاری و ارائه نان با کیفیت و نان سبوس‌دار برای سلامتی شهروندان و گردشگران در تعطیلات نوروز ۹۵ در دستور کار مجموعه اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان فریدونکنار است.
 
وی گفت: امتیازبندی و رتبه‎بندی خبازان، ارتقای سطح فنی دستگاه‌های پخت، به‌عمل‌آوری خمیر و اهمیت در رعایت بهداشت فردی و محیط خبازی‌ها با همکاری کارگروه آرد و نان در اولویت قرار گرفته است.
 
سلیمان‌پور در پایان یادآور شد: در ایام نوروز ۴۵ دست لباس متحد بین خبازان درجه‌بندی شده و دارای اولویت توزیع می‌شود./


ارسال دیدگاه