پیش‌بینی 50 تن پرتقال و سیب شب عید در فریدونکنار
مدير جهاد کشاورزي فريدونکنار اعلام کرد

پیش‌بینی 50 تن پرتقال و سیب شب عید در فریدونکنار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار گفت: شهرستان فریدونکنار به 30 تن پرتقال و 20 تن سیب برای میوه شب عید براساس پیش&zwnj;بینی&zwnj;های انجام شده نیاز دارد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمدرضا ضیایی اظهار کرد: جلسه کمسیون تنظیم بازار شهرستان با محوریت ذخیره‌سازی میوه شب عید با حضور نماینده فرماندار و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان و سایر مسئولان در مدیریت جهاد کشاورزی فریدونکنار برگزار شده است.

وی افزود: جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان با محوریت ذخیره‌سازی میوه شب عید با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و وضعیت فعلی بازار و لزوم تامین میوه مورد نیاز شب عید و نیز انتخاب هرچه زودتر کارگزار فعال برای شهرستان همراه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با ارائه گزارش از آخرین وضعیت میوه خریداری شده برای شب عید از آمادگی کامل برای نظارت بر ورود میوه به شهرستان خبر داد و خواستار مشخص شدن مکان توزیع میوه شب عید و معرفی هرچه زودتر کارگزاران شهرستان شدند.

ضیایی  بیان کرد: مسئولان ستاد تنظیم بازار شهرستان تمام سعی و تلاش خود را در راستای تامین و حمل به موقع میوه شب عید به شهرستان و نیز انتخاب کارگزار فعال به‌کار بگیرند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در سریع‌ترین و سهل‌ترین حالت ممکن کالا به دست مردم رسیده و نظارت و بازرسی در پایان سال تشدید شود.

وی تصریح کرد: مجمع امور صنفی با همکاری و هماهنگی اداره صنعت معدن و تجارت هرچه زودتر مباشران صاحب صلاحیت را به دبیرخانه اعلام می‌کند.

ضیایی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط شهرستان سه مکان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد که یک مورد آن در بخش دهفری است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که شهرستان فریدونکنار به 30 تن پرتقال و 20 تن سیب برای میوه شب عید نیاز دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه اداره تعاون روستایی تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر توزیع میوه با کیفیت در شهرستان بسیج می‌کند، گفت: باید قیمت همه اقلام اساسی به صورت روزانه رصد شود و به اعضای کمسیون تنظیم بازار شهرستان گزارش داده شود.

 

فارس مازندران


ارسال دیدگاه