دوربین عکاسی Canon ۸۰D معرفی شد! +تصاویر

دوربین عکاسی Canon ۸۰D معرفی شد! +تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">در کنار دو دوربین جدید در سری PowerShot، شرکت کانن از یک DSLR جدید هم رونمایی کرده است. دوربین EOS ۸۰D قرار است جایگزین ۷۰D شود که سه سالی از عرضه&zwnj;&zwnj;ی آن می&zwnj;گذرد. این دوربین جدید کانن، عکاس&zwnj;ها و فیلم&zwnj;بردارهای نیمه&zwnj;حرفه&zwnj;ای را هدف گرفته است. <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ کانن در ساخت EOS ۸۰D یک سنسور APS-C CMOS با دقت ۲۴.۲ مگاپیسکل استفاده کرده است. این دوربین هم‌چنین از یک پردازنده‌ی Digic ۶ استفاده می‌کند و قابلیت فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای دارد. کانن EOS ۸۰D هم‌چنین می‌تواند در ثانیه ۷ عکس بگیرد و مقدار ISO آن برابر با ۱۶۰۰۰ است. این مقدار ISO را می‌توان در حالت‌های ۲۵۶۰۰ و ۵۲۰۰۰ هم قرار داد.

EOS ۸۰D در وضوح نصویر ۱۰۸۰p و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ویدیو ضبط کند.

مثل بیشتر دوربین‌های جدید کانن، EOS ۸۰D هم وای-فای و NFC دارد و اجازه می‌دهد تصاویرتان را با استفاده از اپ Camera Connect به اسمارت‌فون‌های مجهز به iOS یا اندروید منتقل کنید. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم روی این دوربین است و مطمئنا به کار کسانی که می‌خواهند ویدیو ضبط کنند خواهد آمد. این دوربین می‌تواند در وضوح نصویر ۱۰۸۰p و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ویدیو ضبط کند.

دوربین EOS ۸۰D شرکت کانن قرار است در ماه آوریل سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۳۹۵) و با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شود.

 

 

منبع: مجله دیجی کالا

ارسال دیدگاه