علت افزایش قیمت گوشت گوسفندی

علت افزایش قیمت گوشت گوسفندی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">رئیس اتحادیه توزیع و فروش گوشت گوسفندی عنوان کرد: به دلیل اینکه در این فصل دام کم می&zwnj;شود، قیمت&zwnj;ها افزایش پیدا می&zwnj;کند، اینها همه از معضلات روزهای پایانی سال است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی اصغر ملکی در خصوص افزایش پنج هزار تومانی قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در روزهای اخیر گفت: به دلیل اینکه در این فصل دام کم می‌شود، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند، اینها همه از معضلات روزهای پایانی سال است.

وی در ادامه عنوان کرد: این افزایش قیمت یک شبه اتفاق نیافتاده و به صورت پلکانی و هفته به هفته بوده است، به هر حال به آخر سال نزدیک می‌شویم و مصرف بالا می‌رود.

ملکی عنوان کرد: خواسته ما این بوده که امور پشتیبانی دام و جهاد کشاورزی پا به عرصه میدان بگذارند و مقداری گوشت وارد بازار کننند که این تورم مهار شود، همچنین با توجه به بره‌های نو که به بازار می‌آید، به طور معمول باید جلو افزایش قیمت گوشت گوسفندی گرفته شود.

علی خندان روی جوان، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی هم به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر قیمت گوشت گوساله به طور مخلوط 32 هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 وی در ادامه اظهار کرد: تقریباً هشت، 9 ماه است که قیمت گوشت گوساله ثابت بوده و تا پایان سال هم ثابت می‌ماند.

 

 

اقتصاد نیوز

 


ارسال دیدگاه