بازدید رئیس سازمان صنعت مازندران از بزرگترین مرکز تولید خاویار خاورمیانه در جویبار+تصاویر
اختصاصي/ عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان صنعت مازندران از بزرگترین مرکز تولید خاویار خاورمیانه در جویبار+تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مرکز تولید ماهیان خاویاری قره برون جویبار، بزرگترین مرکز تولید خاویار و گوشت ماهیان خاویاری در خاورمیانه و جهان بازدید کرد.<br /> </span></p>

محمود فیروزجایی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: عصر امروز محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با حضور در مرکز تولید ماهیان خاویاری قره برون جویبار، از نزدیک از روند فعالیت این مرکز بازدید کرد.

وی افزود: این بازدید که  در ساعت 16 امروز 25 بهمن سال جاری انجام گرفت با حضور جهانگیر بائی لاشکی معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری و علیرضا یوسف نژاد معاونت امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همراه بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار تصریح کرد: شرکت تعاونی و مرکز تولید ماهیان خاویاری قره برون جویبار، با تولید سالیانه 30 تن خاویار و 2 هزار تن گوشت خاویاری، بزرگترین مرکز تولید و گوشت خاویاری در خاور میانه و جهان محسوب می شود.

فیروزجایی با بیان اینکه این مرکز، در منطقه چپکرود جویبار و در روستای گلدشت واقع شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز با سرمایه گذاری بیش از 140 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 6 هکتار، در سال جاری و به دست اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در پایان متذکر شد: این واحد قصد توسعه فرآوری و احداث پایانه صادراتی خاورمیانه کشور را دارد که امیدواریم با توجه و حمایت مسئولان، این مهم انجام و عملیاتی شود.

 


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه