تشکیل ۳۰۳ پرونده تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی فریدونکنار
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت فريدونکنار مطرح کرد:

تشکیل ۳۰۳ پرونده تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی فریدونکنار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از فعالیت 30 واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی&zwnj;های به عمل آمده 303 پرونده تخلف تشکیل شده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ روح‌الله ناصحی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: از ۳۲۳۵ مورد بازرسی انجام شده از سوی این اداره در سال جاری، ۳۰۳ پرونده تخلف تشکیل شده است.
 
وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۶۷۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بوده است.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه ۲۰۵ پاکت سیگار و ۲۸۸ کالای آرایش بهداشتی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده سیگار برابر با یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و آرایشی بهداشتی ۲ میلیون ۷۵۷ هزار تومان بوده است.
 
ناصحی با بیان اینکه ۳۳۶ بار از واحدهای خبازی بازدید به عمل آوردیم، خاطرنشان کرد: ۴۵ پرونده تخلف نیز از این واحدها تشکیل شد که ارزش ریالی آن برابر با ۷۰ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۳۰ واحد تولیدی در این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۲۰ واحد فعال هستند که در ۴ واحد تولیدی بیش از ۵۰ نفر مشغول هستند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار افزود: ۵ واحد تولیدی در فریدونکنار در بخش فرآورده‌های غذایی، ۵ واحد در زمینه بهداشتی، ۳ واحد در زمینه فرآورده‌های بتنی و ۱۲ واحد تولیدی محصولات صنعتی هستند.
 
ناصحی در پایان با اشاره به بزرگترین مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: بازریابی محصولات تولیدی، تامین مواد اولیه، نبود شهرک صنعتی، وام بانکی با بهره کم، بازپرداخت وام‌های بانکی و کندی اجرای مصوبات به دلیل طی مراحل اداری آن از مهم‌ترین مشکلات این واحدها است.


ارسال دیدگاه