فعالیت 26 اتحادیه و 4500 واحد صنفی در رامسر
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر خبر داد

فعالیت 26 اتحادیه و 4500 واحد صنفی در رامسر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر از فعالیت 26 اتحادیه و 4 هزار و 500 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.<br /> </span></p>

حمیدرضا حسیبی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در رامسر 26 اتحادیه و 4 هزار و 500 واحد صنفی مشغول فعالیت می باشند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 انتخابات اتحادیه های صنفی رامسر برگزار شده است و امیدواریم طبق برنامه قبلی، تا پایان سال موفق به برگزاری 3 انتخابات دیگر نیز شویم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر ضمن اشاره به افتتاح و  راه اندازی یک هایپر مارکت برجسته در آینده ای نزدیک، خاطرنشان کرد: این فروشگاه با فضایی بالغ بر 4 هزار و 500 متر، با تنوع بسیار بالای کالا، و 20 درصد تخفیف عمومی در بازار بزرگ آرامش رامسر افتتاح خواهد شد.

حسیبی با اشاره به ساماندهی دستفروشان در رامسر، اضافه کرد: نبود کشتارگاه و کمبود شرکت های پخش از چالش های موجود بازار این شهرستان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر در پایان متذکر شد: میدان چهارفصل کتالم تنها میدان میوه و تره بار رامسر است که به صورت نیمه فعال پاسخگوی نیازمندی های فعالان این حوزه است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه