برای واردات نیازمندی‌های اتحادیه دامپروری دچار مشکل هستیم
رئيس اتحاديه دامپروي کشور:

برای واردات نیازمندی‌های اتحادیه دامپروری دچار مشکل هستیم

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه دامپروری کشور گفت: برای واردات نیازمندی&zwnj;های اتحادیه هنوز دچار مشکل جدی هستیم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛   الله‌یار ولی‌زاده‌وندچالی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی مازندران با روسای دوایر ارزی بانک کشاورزی ایران و مدیرت امور شعب بانک کشاورزی مازندران، اظهار کرد: بانک کشاورزی از اتحادیه دامپروری فاصله گرفت و در صورتی که این اتحادیه دارای صندوق است و همین فاصله گرفتن باعث شد که ما عملیات بانکی خویش را از این بانک جدا کنیم و به‌سمت و سوی بانک دیگر برویم.

وی اضافه کرد: با اقداماتی که این بانک در حال حاضر انجام داد، زمینه ایجاد تفاهم دوجانبه فراهم شد.

رئیس اتحادیه دامپروران کشور اضافه کرد: برای 10 هزار تن سویا با مشکلاتی مواجه بودیم که با پیگیری انجام‌شده این مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه ما نوپاست، خاطرنشان کرد: با وجود داشتن شرایط موجه برای واردات نتوانستیم 11 هزار تن جو مورد نیاز را وارد کنیم.

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: آمادگی داریم که بانک کشاورزی حد اعتباری برای ما ایجاد کند و در صورت ایجاد اعتبارسنجی زمینه واردات این کالاها برای ما فراهم می‌شود.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی مازندران نیز تصریح کرد: مشکل جدی کشور ما در حال حاضر در حوزه اقتصادی است.

وی با اشاره به قابلیت کشاورزی مازندران اضافه کرد: با وجود قابلیت مناسب در این بخش موانع زیادی هم متوجه استان است و بیشترین مشکل هم در حوزه ارزی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی مازندران گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها انتظار این است که مشکل عملیات ارزی برای صادرکنندگان و نیز واردکنندگان کالاها و خدمات رفع شود.

 

فارس مازندران


ارسال دیدگاه