23 درصد رشد صادرات فرآورده های لبنی مازندران در سال جاری
اختصاصي/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد

23 درصد رشد صادرات فرآورده های لبنی مازندران در سال جاری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی ده ماهه سال جاری با 23 درصد رشد روبرو شد.<br /> </span></p>

محمد محمدپور عمران صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی ده ماهه سال جاری با 23 درصد رشد روبرو شد.


وی افزود: صادرات فرآورده های لبنی در ده ماهه سال جاری به رقمی  بیش از217 میلیون دلار رسیده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با افزایش بیش از 41 میلیون دلاری با رشد 23 درصدی مواجه شده است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: محصولات و فرآورده های لبنی مازندران به کشورهای عراق، کویت، عربستان  و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می شود.

محمدپور در پایان  با اشاره به این موضوع که صنعت لبنیات در کشور و استان به عنوان یکی از صنایع تکمیلی بخش کشاورزی، نقش بسیار مهمی در اشتغال وتوسعه اقتصادی ایفا می کند؛ متذکر شد: با توجه به رفع مشکل صادرات این محصول به روسیه و اخذ مجوز صادرات توسط شرکت کاله شاهد جهش عظیمی در صادرات این محصول خواهیم بود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه