بهره‌برداری از واحد تولیدی 25 هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی در مرزن‌آباد

بهره‌برداری از واحد تولیدی 25 هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی در مرزن‌آباد

<p><span style="font-size: larger;">مزرعه تولید مرغ گوشتی با ظرفیت 25 هزار قطعه مرغ، با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در روستای گویتر مرزن&zwnj;آباد به بهره&zwnj;برداری رسید.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه مراسم بهره برداری مزرعه مرغ مادر گوشتی در مرزن‌آباد چالوس گفت: با آغاز به کار این واحد تولیدی برای 28 نفر اشتغالزایی شد.

علیرضا عطایی ‌نژاد با اشاره به اینکه کیفیت مطلوب مرغ‌های گوشتی مازندران در مقایسه با کشورهای دیگر افزود: هم‌اکنون 2 هزار و 300 واحد گوشتی در استان فعال است.

وی با اشاره به هموار شدن مسیر صادرات در منطقه اظهار کرد: با افزایش 50 درصدی تولیدات مرغ گوشتی، می‌توان در بازار خارجی حضور پررنگ داشت.

در ادامه این برنامه فرماندار چالوس نیز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی دولت در سال 95، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این خصوص برای رفاه حال مردم آمادگی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام را به بخش خصوصی دارد.

محمدناصر زندی به ایثارگری‌های مردم به رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل از سال 42 مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را با آگاهی دادن به مردم از سال 42 آغاز کردند و مردم ما توانستند با دست خالی انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه رژیم گذشته با وابستگی به غرب، اعتماد به نفس را از ملت ما گرفته بود اظهار کرد: عصبانیت کشورها از استقلال ایران باعث شد انواع فشارها را بر ما تحمیل کنند و در مقاطعی ما را دچار مشکل کردند ولی باعث شد در عرصه های مختلف و تکنولوژی به موفقیت برسیم و اعتماد به نفس به ملت ما بازگشت.

زندی تولیدات کشاورزی را یکی از ظرفیت‌های بزرگ در این بخش دانست و یاد آور شد: در بخش تولیدات کشاورزی کشور دارای پتانسیل های زیادی است که نیاز است با کمک مردم و مسئولان و اعطاء تسهیلات مورد نیاز از بانک کشاورزی تقویت شود.

وی افتتاح این واحد دامی را موقعیت مناسبی جهت رشد منطقه دانست و گفت: مجری پروژه با اشتغال‌زایی مناسب و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها می‌تواند به رشد تولیدات دامی استان و منطقه کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه 25 پروژه آبرسانی شهرستان آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: اگر اعتبارات به موقع تخصیص یابد، پروژه‌های نیمه تمام شهرستان به اتمام خواهد رسید.

 

مرجع: چالوس ما


ارسال دیدگاه