پیام تبریک رئیس اتاق اصناف چالوس به مناسبت دهه فجر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف چالوس به مناسبت دهه فجر

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق اصناف چالوس طی پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به جامعه بزرگ اصناف و بازاریان مازندران تبریک گفت.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ حمزه علی شیخ الاسلامی رئیس اتاق اصناف شهرستان چالوس با ارسال پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم غیور و ولایتمدار کشور و بویژه اصناف و بازاریان تبریک گفت.

 

بر اساس این گزارش، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی می دارم.

   از ملت غیور شهرستان چالوس به خصوص بازاریان شریف دعوت می کنم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی را بار دیگر در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر بکشند.

امیدوارم در سالی که به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی مزین است حضور گرانقدر مردم شهرستان چالوس همگام با سراسر ایران اسلامی در جشن های انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی 22 بهمن، مانند گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه