گرانی قیمت مرغ در بازار مازندران+قیمت
اختصاصي/ رئيس اتحاديه مرغ و تخم مرغ ساري خبر داد

گرانی قیمت مرغ در بازار مازندران+قیمت

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ ساری از افزایش قیمت مرغ در بازار مازندران خبر داد.<br /> </span></p>

کامران هاشمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف از گرانی قیمت مرغ در بازار کشور و نیز استان خبر داد.

وی اظهار داشت: در حالیکه قیمت مرغ در هفته های اخیر در بازار مصرف به 5 هزار و 500 تومان می رسید؛ این قیمت در حال حاضر از مرز 6 هزار تومان گذشته است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ ساری تصریح کرد: نوسانات قیمت مرغ در سال جاری، که همراه با افت یکباره قیمت و زیان مرغداران شده بود؛ موجب شده تا مرغداران نسبت به خرید جوجه و تولید مرغ رغبت کمتری نشان دهند و این امر سبب کاهش مرغ در بازار عرضه گردید.

هاشمی در ادامه اضافه کرد:کاهش عرضه مرغ، در ماه اخیر سبب رشد قیمت مرغ در بازار شد که این مسئله با استقبال مرغداران جهت خرید جوجه یکروزه در کشور برای جبران زیان و ضررهاشان در سال جاری شد که موج این تقاضا، سبب افزایش هزار تومانی جوجه یکروزه در بازار شد.

وی متذکر شد: در حالیکه قیمت جوجه یکروزه در هفته های اخیر به 800 تومان هم نمی رسید این قیمت در حال حاضر به هزار و 800 الی 2 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ ساری در پایان دلیل اصلی گرانی مرغ در بازار این روزهای استان را افت تولید برشمرد و افزود: قیمت مرغ در بازار 6 هزار و 200 تومان و قیمت تخم مرغ کیلویی 5 هزار و 500 تومان می باشد.

 

انتهای پیام//


ارسال دیدگاه