افزایش رشد سرمایه گذاری صنعتی در سال 94
اختصاصي/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد

افزایش رشد سرمایه گذاری صنعتی در سال 94

<p><span style="font-size: larger;">میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده طی 10 ماهه ابتدایی سال 94 نسبت به سال قبل، رشد مثبت داشته است.</span></p>

محمد محمدپور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده طی 10 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، رشد مثبت داشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مطلوب و مناسبی در جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت استان انجام شده است، افزود: خوشبختانه میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده در مازندران، طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری، بیشتر از کل سرمایه گذاری انجام شده در سال گذشته، بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در سال 93 میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده در استان، 4 هزار و 760 میلیارد ریال گزارش شده است؛ اظهار داشت:  هدف گذاری سرمایه گذاری در بخش صنعت در برنامه عملیاتی سال جاری، 5 هزارو 500 میلیارد ریال  تعیین شده است که پیش بینی لازم جهت تحقق این میزان انجام گرفته است.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده در سال آتی، زمینه اشتغال حدود 3 هزار و 500 نفر در استان فراهم شود.



ارسال دیدگاه