آمار شفافی از وضعیت صنعت در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد
عضو هيئت مديره خانه صنعت و معدن مازندران:

آمار شفافی از وضعیت صنعت در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد

<p><span style="font-size: larger;">عضو هیئت مدیر خانه صنعت و معدن مازندران گفت: آمار شفافی از وضعیت صنعت در اختیار مردم قرار نمی&zwnj;گیرد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ عباس رویان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای خانه صنعت و معدن مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: در حال حاضر بخش صنعت استان با مشکلات بسیاری جدی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان در حال تعطیلی هستند و مشکلات فعالان این بخش بسیار زیاد است.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن مازندران با اشاره به مشکلات بیکاری که در استان وجود دارد، افزود: اشتغال در استان مازندران در حال از بین رفتن است.

وی یادآور شد: بسیاری از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی اعلام ورشکستگی کردند و دستگاه‌های حمایتی با وجود وظیفه قانونی از این تولیدکنندگان حمایت نکردند.

رویان با اعلام اینکه آمارسازی در استان همچنان وجود دارد، افزود: اخبار شفاف اوضاع صنایع در اختیار مردم و افراد اثرگذار قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به آمار  منتشر شده وزارت صنایع درباره وضعیت رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در مازندران، گفت: مسئولان صنایع استان در برگزاری جلسات مرتبط با فعالان صنعتی، برگزاری رستاد تسهیل، تعداد مصوبات، تامین مالی فعالان صنعتی، تعیین‌تکلیف بدهی بانک‌ها و مصوبات در دست اجرا از بین 32 استان کشور رتبه 23 تا 28 را در اختیار دارند و این موضوع نشان می‌دهد که صنعت در استان رها شده است.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن مازندران گفت: آمار اعلام شده از سوی مسئولان درباره اوضاع صنعت و اشتغال شفاف و درست نیست.

 

مرجع: فارس مازندران


ارسال دیدگاه