خوش آمدگویی ایران از شتاب زدگی کمپانی های خارجی

خوش آمدگویی ایران از شتاب زدگی کمپانی های خارجی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">اکنون که رفع تحریم های ایران موجب شد تا بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها با عجله به سمت ایران بروند. این مشخص است که تجارت جهانی منتظر است تا دیگر تحریم های ایران نیز برداشته شود تا تجارت خوبی با ایران شکل بگیرد.&nbsp; <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی با عنوان "ایران از عجله و شتاب تجارت های خارجی خوش آمد گویی کرده است" نوشت: درست چند ساعت بعد از اینکه جوهر رفع تحریم ها خشک شد و تحریم های بین المللی علیه ایران برداشته شد، کمپانی های بزرگ جهانی در سرتاسر اروپا و آسیا قرار داد هایی را با ایران امضا کرده و رهبران بسیاری از کشور ها در برنامه های خود برنامه ی تجارت با تهران را پیش بینی کرده اند.



واشنگتن تایمز نوشت: تحلیل گران بر این باورند که برداشته شدن تحریم های ایران اکنون موجب می شود که مشکلات اقتصادی ایران حل بشود و تورم در ایران نیز کاهش یابد . اکنون که رفع تحریم های ایران موجب شد تا بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها با عجله به سمت ایران بروند. این مشخص است که تجارت جهانی منتظر است تا دیگر تحریم های ایران نیز برداشته شود تا تجارت خوبی با ایران شکل بگیرد.



روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: ایران همچنین قول داده است که با رفع تحریم ها، تولیدات نفتی خود را افزایش دهد و جبران گذشته را کند. باید گفت که شتاب زدگی شرکت ها خیلی هم غیر قابل پیش بینی نبود و پیش از این نیز در سال ۲۰۱۵ بسیاری از کمپانی ها و شرکت ها، خود را برای انجام معاملات بزرگ با ایران آماده کرده بودند.



واشنگتن تایمز در ادامه افزود: رئیس جمهور ایران در داخل با منتقدان زیادی در زمینه اقتصادی روبرو است و برای او انجام کارهای اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم بسیار با اهمیت است. با توجه به نزدیک بودن انتخابات نیز، انجام معاملات اقتصادی برای رئیس جمهور ایران بسیار با اهمیت است. ۲۶ فوریه انتخابات مجلس ایران  و مجلس خبرگان رهبری است و در صورت عدم بهبود اوضاع و رای آوردن تندرو ها در ایران، کار برای رئیس جمهور ایران سخت خواهد شد.

 

 


منبع: جام نیوز


ارسال دیدگاه