برگزاری  انتخابات الکترونیکی اتحادیه های صنفی مازندران از ابتدای سال 95
اختصاصي/معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت مازندران خبر داد

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه های صنفی مازندران از ابتدای سال 95

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران: در سال آتی، تمام انتخابات اتحادیه های صنفی مازندران به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.<br /> </span></p>

ابراهیم یعقوبی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: مازندران یکی از 9 استان کشور است که طرح برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه های صنفی در آن اجرا خواهد شد.

وی افزود: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی در 2 شهر ساری و آمل به صورت آزمایشی و به عنوان پایلوت خواهیم بود.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران تصریح کرد: در سال آتی، تمام انتخابات اتحادیه های صنفی مازندران به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

یعقوبی در ادامه هدف از برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را شفاف سازی، سرعت و دقت برشمرد و متذکر شد: اتاق های اصناف و تمامی اتحادیه های صنفی استان، می بایست نسبت به خرید و تهیه سخت افزارهای مورد نیاز جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در سال آتی، اقدام کنند.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران در پایان، با بیان اینکه الکترونیکی شدن انتخابات اتحادیه های صنفی در سراسر کشور در دستور کار وزارتخانه متبوع قرار دارد؛ اذعان کرد: بنا داریم با تامین زیرساخت های لازم، از این پس کلیه انتخابات اتحادیه های صنفی در سطح استان را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه