برگزاری 300 گشت مشترک بازرسی در ساری/اجرای گشت های مشترک در تمام روزهای هفته
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري خبر داد

برگزاری 300 گشت مشترک بازرسی در ساری/اجرای گشت های مشترک در تمام روزهای هفته

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از برگزاری 300 گشت مشترک در طول سال جاری در این شهرستان خبر داد.<br /> </span></p>

اسماعیل هادی نژاد لحظاتی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف از برگزاری 300 مورد گشت مشترک در طول سال جاری در ساری خبر داد.


وی با اشاره به اجرای گشت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در طول روزهای هفته در این شهرستان تصریح کرد: این گشت ها به منظور نظارت و بازرسی از بنگاه های اقتصادی و در راستای جلوگیری و برخورد با متخلفان احتمالی در حوزه های مختلف با همکاری سایر دستگاه های ذیربط انجام می گیرد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خاطر نشان کرد: در حوزه آرد و نان نیز گشت های مشترکی به صورت روزانه و با حضور نمایندگانی از فرمانداری، مرکز بهداشت، شرکت غله و اتحادیه خبازان در حال انجام است.


هادی نژاد با بیان اینکه یک روز در هفته نیز به انجام گشت های مشترک در بخش مبارزه با قاچاق کالا اختصاص یافته است، اظهار کرد: در این گشت های مشترک که با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی همراه خواهد بود، به دنبال نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و کشف کالای قاچاق در سطح بازار هستیم.

وی اضافه کرد:در این طرح، یک روز هفته نیز به نظارت و جلوگیری از تخلفات اینترنتی کافی نت های سطح شهرستان با حضور نمایندگان پلیس فتا اختصاص یافته است.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری در پایان اذعان کرد: دو روز از هفته نیز اختصاص به نظارت بر جایگاه های عرضه سیلندرهای گاز 11 کیلویی و فروش مکمل های تقلبی در پمپ های بنزین های ساری با حضور نمایندگان تعزیرات و شرکت نفت ساری دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه