مسلمانان در مقابل دشمنان هم‌اندیشی کنند
دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت:

مسلمانان در مقابل دشمنان هم‌اندیشی کنند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت خواستار اتحاد و هم&zwnj;اندیشی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری ظهر امروز در همایش بزرگداشت ناصرالحق در مجتمع کمپ نفت محمودآباد با اشاره به اینکه یکی از اهداف این همایش اجلال و تکریم از پیروان اهل بیت است اظهار کرد: پیشوایان معصوم و رهبرانی که در طول تاریخ اسلام موثر بوده‌اند باید به نحو شایسته تجلیل و یادشان گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد پیشوایان و رهبران دینی و تکریم تلاش‌ها و فعالیت‌های آنها راهنمای تاریخ امروز است افزود: خدمت به اسلام و پیروان آن در قرآن کریم نیز ذکر شده و مجمع نیز به خود می‌بالد که به این امر به عنوان یکی از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری توجه دارد.

اختری با اشاره به وجود بزرگان و حاکمان دینی و اسلامی در طول تاریخ گفت: وجود این عالمان و حاکمان خود دلیلی است بر اینکه پیشوایان ما ائمه و پیروان آنها از روز نخست به دنبال حکومت اسلامی بودند.

اختری افزود: ملت مسلمان از ابتدا تشکیل حکومت را جزو برنامه‌های شاخص خود قرار داده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه ولایت فقیه و حکومت اسلامی یکی از خواسته‌های اسلام و ائمه اطهار است یادآور شد: بسیاری از بزرگان و ائمه اطهار فرزندانی تربیت کردند که به جهاد و تلاش حکومت اسلامی را ادامه دادند.

وی با اشاره به جایگاه ناصرالحق بر اشاعه و توسعه دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: بقعه این حاکم و عالم دینی باید به زیارتگاه تبدیل شده و مردم توجه بیشتری به وی داشته باشند.

اختری با اشاره به اینکه در مازندران بیش از 1300 امامزاده وجود دارد گفت: شناخته شدن این امام زادگان نیاز پرداختن به مقام آنها دارد.

وی با بیان اینکه اسلام و مسلمین دشمنان زیادی در مقابل دارند بیان داشت علمای دین اسلام باید برای مقابله با دشمنان با هم هم‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه همایش ناصرالحق زمینه آغاز خوبی برای ارتباط علمای اسلام با یکدیگر است یادآور شد: بزرگان دین اسلام در کشورهایی مانند یمن و بحرین در راه ترویج اسلام و قرآن به آیین پیامبر اسلام عمل می‌کنند و در این راه باید وظیفه خود را سنگین ببینیم.


ارسال دیدگاه