تعزیر میلیونی یک کارگاه تولیدی صنایع فلزی در بابلسر
اختصاصي/ با شکايت شاکي خصوصي انجام گرفت

تعزیر میلیونی یک کارگاه تولیدی صنایع فلزی در بابلسر

<p><span style="font-size: larger;">یک کارگاه تولیدی صنایع فلزی در بابلسر به دلیل اخذ وجه اضافی، محکوم به پرداخت جزای نقدی شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ یک کارگاه تولیدی صنایع فلزی در بابلسر به دلیل اخذ وجه اضافی، محکوم به پرداخت جزای نقدی در حق دولت و شاکی خصوصی شد.

بر اساس این گزارش، در پی شکایت شاکی خصوصی و گزارش تکمیلی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابلسر مبنی بر اخذ وجه اضافی از سوی یک گارگاه تولیدی صنایع فلزی به ارزش 12 میلیون و 510 هزار ریال از سوی متصدی یک گارگاه تولیدی در این شهرستان، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این گزارش حاکی است هیات بدوی تعزیرات حکومتی بابلسر با احضار فرد متخلف و اخذ آخرین دفاعیات وی و بررسی در کلیه مدارک و مستندات مندرج در پرونده، تخلف منتسبه را محرز و مسلم تشخیص داد.

 

به گزارش خبرنگار ما، در پایان این جلسه، قاضی پرونده  مستند بر ماده 57  قانون نظام صنفی  سال 1392  این متخلف را به پرداخت مبلغ 25 میلیون و 20 هزار ریال  جزای نقدی در حق دولت و مبلغ 12 میلیون و 510 هزار ریال در حق شاکی خصوصی محکوم کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه