گزارش تصویری از نمایشگاه صنایع دستی در ساری
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

گزارش تصویری از نمایشگاه صنایع دستی در ساری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نمایشگاه صنایع دستی در ساری که از 20 دی ماه آغاز و تا پایان 24 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد در حال برگزاری است.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ نمایشگاه صنایع دستی در ساری در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که از 20 دی ماه آغاز و تا پایان 24 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ساری، بر پا شده است.

به گزارش خبرنگار ما، این نمایشگاه که در 15 غرفه و با حضور هنرمندانی از مازندران، تهران و مشهد در حال برگزاری است؛ با عدم استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

یکی از غرفه داران این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: علیرغم زحمات هنرمندان و تهیه آثار و انجام مقدمات حهت حضور در این نمایشگاه، متاسفانه عدم استقبال بازدیدکنندگان موجب دلسردی غرفه داران شده است.

وی علت اصلی عدم استقبال مردمی را نبود تبلیغات مناسب در سطح شهر ذکر و عنوان کرد: برای دعوت مردمی جهت بازدید از این نمایشگاه، تنها یک بنر در بخش ورودی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد نصب شده است که می شد با هماهنگی های لازم و نصب چندین بنر در میادین اصلی شهر، شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان باشیم.

گفتنی است علاقمندان به صنایع دستی می توانند در مهلت یاد شده در دو نوبت صبح از ساعت 10 الی 14 و عصر 16 تا 20 از آن دیدن کنند.

 

 

انتهای پیام/

عکس از مجتبی قربانی

 

 




ارسال دیدگاه