رشد مثبت سرمایه گذاری و تولیدات منتخب در سه ماهه پاییز سال 94
اختصاصي/معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد

رشد مثبت سرمایه گذاری و تولیدات منتخب در سه ماهه پاییز سال 94

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از رشد مثبت سرمایه گذاری و تولیدات منتخب در سه ماهه پاییز سال جاری خبر داد.<br /> <br /> </span></p>

جهانگیر بائی لاشکی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: خوشبختانه در سال جاری، اقدامات مطلوب و مناسبی در جذب سرمایه‌گذار در حوزه صنعت استان مازندران انجام شده است.

وی تصریح کرد: طی آذر ماه سال جاری با صدور 30 مجوز تأسیس صنعتی‌، حدود 562 میلیون و 358 هزار ریال سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی اشتغال 426 نفر در استان انجام گرفته است؛ که نشان از رشد مثبت این رقم، نسبت به ماه های گذشته دارد.


معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: در فصل پاییز سال جاری، تعداد 87 مجوز تأسیس صنعتی در استان صادر شده است که با صدور این تعداد جواز تأسیس پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال حدود یک هزار و 240 نفر در استان فراهم شود.

بائی لاشکی با بیان اینکه در طی این مدت، تعداد 42 پروانه بهره‌برداری در حوزه صنعت استان صادر شده است؛ اظهار کرد: این تعداد پروانه بهره‌ برداری نسبت به مدت مشابه آن در تابستان با حدود 50 درصد رشد، توانسته است زمینه اشتغال حدود یک هزار و 285  نفر در استان را فراهم کند که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در فصل گذشته 25 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: میزان رشد تولید در پاییز سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در تابستان، بیانگر رشد وزنی سیمان با 13 درصد، کاغذ با 11 درصد، محصولات فلزی با 181 درصد و روغن با 7 درصد می باشد.


معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان اذعان کرد: با اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی با سود تسهیلات ۱۶ درصدی، شاهد رشد 54 درصدی میزان تولید خودرو در آذر ماه سال جاری به میزان 2 هزار و 104 دستگاه  نسبت به مدت مشابه در تابستان بوده ایم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه