سرمایه‌گذاری 45 میلیون دلاری خارجی در شهرک‌های صنعتی مازندران

سرمایه‌گذاری 45 میلیون دلاری خارجی در شهرک‌های صنعتی مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">مدیرعامل شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران از سرمایه&zwnj;گذاری 45 میلیون دلاری خارجی، در شهرک&zwnj;ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سیدمصطفی موسوی گفت: جذب سرمایه‌گذار خارجی در بخش‌های برخورداری از تکنولوژی و سیستم‌های روز صنعت و تأمین منابع مالی به‌صورت سرمایه و تأثیر آن بر اقتصاد و کسب و کار و اشتغال، از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار کرد: هفت سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری کردند که سبب رونق اقتصادی و تبادلات تجاری در استان شده‌اند.

موسوی مهم‌ترین مزیت شرکت سرمایه‌گذاری خارجی در استان را ایجاد فضای رقابتی و تبادل تکنولوژی و استفاده از تجربیات سرمایه‌گذاران دانست و افزود: برای راه‌اندازی این واحدهای تولیدی 45 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده که تاکنون 526 نفر اشتغال نیز ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری می‌تواند به تحرک بخش تولید کمک کند و با افزایش تولید، موجب بالا رفتن میزان اشتغال، رشد تجارت‌های بین‌المللی، بهبود سطح زندگی و در نهایت توسعه اقتصادی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان با دارا بودن زیرساخت و شرایط اقلیمی خاص، بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی است.

موسوی ادامه داد: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان هرچه بتوانیم جذب سرمایه‌های خارجی بیشتری در استان را فراهم کنیم، شاهد رونق و شکوفایی و اشتغال‌زایی در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: این واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی بشل سوادکوه، شهدای محمودآباد، کیاسر، نوشهر و ساری مستقر هستند که در زمینه تولید قطعات خودرو، صنایع غذایی، پنجره UPVC و لامپ LED فعالیت می‌کنند.

 

 

 

فارس


ارسال دیدگاه