گزارش تصویری از مراکز فروش صنایع دستی در بازار مرکز مازندران
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

گزارش تصویری از مراکز فروش صنایع دستی در بازار مرکز مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">با ورود به این فروشگاه ها، انتظار خرید و بازدید از صنایع دستی مازندران را دارید؛ نکته ای که به اذعان خود فروشندگان، تنها 10 درصد از کل محصولات را شامل می شود.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛خیابان ملامجدالدین ساری یکی از نقاط برجسته این شهر، به لحاظ تعدد فروشگاه های عرضه صنایع دستی محسوب می شود.


با یک گذر میدانی از این خیابان متوجه فعالیت چندین و چند فروشگاه بزرگ عرضه صنایع دستی خواهید شد؛ که در نگاه اول به تابلوی این فروشگاه ها، انتظار خرید و بازدید از صنایع دستی مازندران را دارید؛ نکته ای که به اذعان خود فروشندگان، تنها 10 درصد از کل محصولات را شامل می شود.


تنها با کمی حوصله و توجه و بازدید از این فروشگاه ها متوجه خواهید شد که غالب محصولات این مراکز، کالاهای وارداتی از شرق آسیا بویژه چین می باشد، نکته ای که به گفته خود فروشندگان، به دلیل قیمت بسیار مناسب آنها حتی در کالاهای مشابه صنایع دستی است.


هر چند بازار کالاها و صنایع دستی وارداتی در این مغازه ها از سوی مشتریان به دلیل قیمت و تزییناتی بودن آنها، همواره داغ نگه داشته شده است، اما نکته قابل تامل در این مبحث، کمرنگ شدن صنایع دستی بومی استان و تغییر انتخاب ها در خرید مشتریان می باشد. امری که امیدواریم با توجه مسئولان ذیربط و حمایت از فعالان صنایع دستی، با دگرگونی مواجه گردد.

 

 

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه