برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی استان مازندران به صورت الکترونیکی
اختصاصي/معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت مازندران خبر داد

برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی استان مازندران به صورت الکترونیکی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">انتخابات اتحادیه های صنفی استان مازندران به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.<br /> </span></p>

ابراهیم یعقوبی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت:انتخابات اتحادیه های صنفی استان مازندران به صورت الکترونیکی  برگزار خواهد شد .
وی تصریح کرد: در راستای حرکت به سمت الکترونیکی شدن و با هدف کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت، با برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده، به منظور شفاف سازی امور و سرعت در فعالیت های صنفی  انتخابات اتحادیه های صنفی به صورت الکترونیکی  برگزار خواهد شد.



معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یکی از برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حوزه بازرگانی، برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی است که مهلت اعتبار آنها به پایان رسیده است؛ خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن انتخابات اتحادیه های صنفی در سراسر کشور در دستور کار وزارتخانه متبوع قرار دارد.

یعقوبی در پایان اذعان کرد: طی تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد از این پس و با تامین زیرساخت های لازم، کلیه انتخابات اتحادیه های صنفی در استان، به صورت الکترونیکی برگزار شود.

 

گفتنی است اجرای طرح اتوماسیون اداری اتاق های اصناف سراسر استان نیز، از جمله طرح های در دست اجرای سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در تحقق دولت الکترونیک می باشد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه