تجمع اعتراض‎آمیز سپرده گذاران یک موسسه مالی غیرمجاز در آمل+تصاویر

تجمع اعتراض‎آمیز سپرده گذاران یک موسسه مالی غیرمجاز در آمل+تصاویر

<p><span style="font-size: larger;">تعدادی از سپرده&zwnj;گذاران یکی از موسسات قرض الحسسنه در آمل، به&zwnj;دلیل مسدود شدن حساب&lrm;هایشان مقابل ساختمان این موسسه تجمع کردند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ و به نقل از سفیر هراز، طبق شنیده‎هایی در چند روز گذشته تعدادی از سپرده‌گذاران یکی از موسسات قرض الحسسنه در آمل، مقابل ساختمان این موسسه تجمع کردند تا گلایه‌ها و مشکلات خود را به کارکنان این مجموعه اعلام کنند.

 




این در حالی است که دكتر اكبر كميجانی قائم مقام بانک مرکزی مرداد ماه امسال در حاشیه همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانک‎داری درباره این موسسه غیرمجاز به باشگاه خبرنگاران گفت: این موسسه در کارگروه ویژه بانک مرکزی اقداماتی انجام شد که قرار است به زودی نتایج آن اعلام شود.



با توجه به این‎که موسسه مذکور با شعب فراوان در سطح کشور فعالیت می‌کند اما هنوز اطلاعات لازم درباره به‌کارگیری منابع آن به طور اصولی در اختیار بانک مرکزی قرار ندارد و از لحاظ منابع مالی در وضعیت خوبی است و تاکنون مشکلی به وجود نیامد.



حسین سبحانی‌نیا، نماینده استان خراسان رضوی با اشاره به این‎که حسابرسی‎های این موسسه تاکنون مثبت ‌است، خاطرنشان کرد: این موسسه مالی پیگیر اخذ مجوز از بانک مرکزی است و تا به امروز تخلفی از این موسسه گزارش نشد.



سرپرست شعبات شمال کشور این موسسه مالی در مصاحبه با خبرنگار سفیر هراز به علت مسدود شدن حساب سپرده‎گذاران موسسه مذکور اشاره کرد و گفت: باتوجه به این‎که شهروندان آملی درمدت یک ماه گذشته مبلغ 80 میلیارد تومان از حساب‎هایشان در هشت شعبه این موسسه در آمل برداشت کردند ما در بحث نقدینگی دچار مشکل شدیم و حساب‎ها را مسدود کردیم.



وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مردم در مسدودیت حساب‎هایشان چه زمانی حل می‎شود تصریح کرد: شهروندان آملی می‎توانند حدود یک ماه دیگر از حساب‎هایشان پول برداشت کنند.



ارسال دیدگاه