رسیدگی به امور معدن‌داران مازندران نیازمند برنامه مدون است
رئيس اتاق بازرگاني مازندران:

رسیدگی به امور معدن‌داران مازندران نیازمند برنامه مدون است

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: برنامه مدون رسیدگی به امور معدن&zwnj;داران استان تدوین شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ عبدالله مهاجر در جلسه رسیدگی به امور معادن استان اظهار کرد: برای رفع مشکلات معدن‌داران استان ابتدا باید نیازهای استان به خوبی مشخص شود.

وی تصریح کرد: فعالیت یک‌هزار و 200 نفر از مهندسان معدن در خانه صنعت معدن نشان از توجه جدی به این بخش است که باید برای رفع مشکلات فعالان این حوزه اقدام اساسی انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران افزود: برای رفع مشکلات معدن‌داران نیاز است که نشست مشترکی با متولیان بخش منابع طبیعی، جنگل و محیط‌‌زیست داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه برای رفع مشکلات معادن نیاز است که مشکلات به خوبی احصاء شود، گفت: برای رسیدگی به مشکلات در حوزه اداری نیاز است که حساسیت لازم بین محیط‌‌زیست و منابع طبیعی ایجاد شود.

مهاجر ادامه داد: در صورتی که با مدیران مرتبط با معدن به نتیجه نرسیدیم از طریق کارگروه ویژه استان رسیدگی می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای کمک به خانه صنعت و معدن خبر داد و افزود: این موضوع به صورت ویژه در برنامه کاری قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران یادآور شد: برای رفع این مشکلات نیاز است در کوتاه‌ترین زمان برنامه مدونی برای حمایت از معدن‌داران انجام دهیم.

وی تأکید کرد: برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب باید مسائل و مشکلات به‌خوبی دسته‌بندی و نتیجه‌گیری مناسب انجام شود.

مهاجر درباره مطرح شدن ارزش افزوده به برخی از کالاها گفت: براساس آخرین اطلاعاتی که در اختیار دارم ارزش افزوده در سال 95 افزایش نمی‌یابد.


مرجع: فارس مازندران


ارسال دیدگاه