بیانیه اتاق اصناف ساری در خصوص شهادت شیخ نمر به دست رژیم آل سعود
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بیانیه اتاق اصناف ساری در خصوص شهادت شیخ نمر به دست رژیم آل سعود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ اتاق اصناف  مرکز مازندران همگام با اصناف وبازاریان سراسر کشور، با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.


رژیم سعودی با به شهادت رساندن شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان، جهان اسلام را در بهت و حیرت و غم و اندوه فرو برد و عواطف مسلمانان را جریحه دار کرد.


هر چند دست انتقام الهی گریبان حاکمان سعودی را بابت خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم خواهد گرفت، اما دنیای اسلام نباید در برابر آن سکوت کند.


علما، اندیشمندان ، آزادگان ، مسلمانان و همچنین سازمان های بین المللی و اسلامی باید در برابر اقدام رژیم سعودی در به شهادت رساندن این روحانی برجسته، احساس مسئولیت کنند و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.


خون مطهر شهید شیخ نمر و همچنین دیگر شهیدان بی گناهی که بتازگی توسط رژیم آل سعود به زمین ریخته شد، این نوید را به همه عالم اسلام می دهد که ان شاالله با فروپاشی این رژیم ، سرزمین وحی به زودی از لوث وجود پلید شان پاک خواهد شد.


*راه شیخ نمر بی رهرو نخواهد ماند


بی تردید راه شیخ نمر بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.


اقدام جنایتکارانه آل سعود فراموش شدنی نیست و نام این شهید گرانقدر همچون دیگر شهدای عزیز جهان اسلام و تشیع، در تاریخ جاودان خواهد ماند.


اتاق اصناف مرکز مازندران ضمن محکوم کردن جنایت آل سعود، شهادت این عالم روحانی و برجسته جهان اسلام را به همه مسلمانان، شیعیان و آزادگان جهان به ویژه مردم مظلوم عربستان تسلیت می گوید و از خداوند منان برای ایشان علو درجات را خواستار است.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه