لزوم تشکیل مجتمع شن و ماسه در مناطق مختلف مازندران
معاون عمراني استانداري مازندران تاکيد کرد

لزوم تشکیل مجتمع شن و ماسه در مناطق مختلف مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ایجاد مجتمع&zwnj;های شن و ماسه در مناطق مختلف مازندران همانند محور مواصلاتی هراز، مناطق غرب، مرکز و شرق استان در دستور کار قرار دارد.<br /> <br /> <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛علی نبیان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 95 که به میزبانی شهرستان آمل، برگزار شد، اظهار کرد: مردم کشور روزهای پایانی سال جاری در یک امتحان بزرگی قرار می‌گیرند و باید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پای صندوق‌های رای روند.

وی افزود: مازندران از استان‌های مهم در زمینه مسافرت هموطنان و گردشگران است که نه تنها در ایام تعطیل نوروز و تابستان بلکه در اکثر روزهای سال شاهد مسافرت گردشگران و توریست به این استانی شمالی هستیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: همه مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در مازندران تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد شهرستانی خدمات سفر از هفته آینده در شهرهای مختلف مازندران تشکیل می‌شود، بیان کرد: این ستادهای شهرستانی باید نتایج و مصوبات جلسات را به دبیرخانه ستاد خدمات سفر مازندران ارسال کنند.

نبیان تصریح کرد: مسئولان مازندران همیشه سعی دارند تا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشند.

تشکیل نشست ستاد خدمات سفر در محور سوادکوه

وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران سال گذشته با همدلی و همراهی وارد میدان شده و خدمت شایسته‌ای به گردشگران ارائه کرد، گفت: با توجه به تاکیدات استاندار مازندران و پیگیری معاونت عمرانی استانی نشست مشترکی با حضور مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای معادن و فعالیت آنها برگزار می‌شود.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد: باید با ایجاد مجتمع‌هایی در مناطق مختلف برای شن و ماسه دست به مدیریت لازم بزنیم البته در این بین برنامه ایجاد مجتمع‌هایی در محور مواصلاتی هراز، مناطق غرب، مرکز و شرق مازندران در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه پس از نشست با مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سعی داریم به جمع‌بندی نهایی برسیم، تصریح کرد: همچنین با تلاش ادارات حفاظت محیط‌زیست در شهرها می‌توانیم برای بررسی بیشتر خدمات سفر و حفظ محورها از میراث ماندگار خود دفاع کنیم.

نبیان در مورد برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات موجود در محور مواصلاتی سوادکوه مازندران، گفت: سعی داریم این نشست با حضور مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در آینده نزدیک برگزار شود.

 

فارس مازندران

 


ارسال دیدگاه