آغاز به کار سومین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته در مازندران
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

آغاز به کار سومین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">عصر دیروز، سومین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مازندران افتتاح و آغاز به کار کرد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ عصر دیروز، سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مازندران افتتاح و آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که سومین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته در شمال کشور است؛ در دو سالن مجزا و با ظرفیت بیش از 40 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران واقع در قائمشهر، جنب پل تلار در حال برگزاری است.


این گزارش حاکی است در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای 4 شرکت خودرو ساز کرمان موتور، مدیران خودرو، آسان موتور و سایپا به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است.

 

به گزارش خبرنگار ما، از نکات برجسته و قابل توجه در این نمایشگاه، نمایش برخی خودروها و محصولات برای اولین بار در کشور است.


 

 


گفتنی است علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 11 دی ماه،  از ساعت 15 الی 21 با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه، از آخرین دستاوردهای صنعت خودرو در کشور دیدن کنند.

 

 

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه