سرمایه‌گذاری 573 میلیارد ریالی در بندر امیرآباد
مدير بندر اميرآباد خبر داد

سرمایه‌گذاری 573 میلیارد ریالی در بندر امیرآباد

<p><span style="font-size: larger;">مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در سال&zwnj; جاری میزان سرمایه&zwnj;گذاری در این بندر به 573 میلیارد ریال رسیده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، علی خدمتگزار اظهار کرد: با امضا دو قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی به ارزش 224 میلیارد ریال در زمینه ساخت سیلوی نگهداری غلات در بندر امیرآباد حجم سرمایه‌گذاری در سال‌جاری در این بندر به 573 میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از سرمایه‌گذاری دو شرکت تایدواتر خاورمیانه و زر ماکارون در بندر امیرآباد خبر داد و بیان داشت: قرارداد ساخت سیلوی 41 هزار تنی نگهداری غلات شرکت تایدواتر خاورمیانه با سرمایه‌گذاری 95 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 6 هزار و 834 مترمربع منعقد شد که به صورت مستقیم 20 نفر اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

خدمتگزار با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت زر ماکارون، افزود: قرارداد ساخت سیلوی 42 هزار تنی نگهداری غلات این شرکت با سرمایه‌گذاری 128 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 7 هزار و 720 مترمربع منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد شرکت زرماکارون در دو فاز طراحی شده است، ادامه داد: با اتمام این پروژه شرایط جهت اشتغال‌زایی برای 20 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

خدمتگزار با اشاره به اینکه ظرفیت حجمی سیلوهای بندر امیرآباد در حال حاضر 120 هزار تن است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این دو پروژه میزان 83 هزار تن به ظرفیت نگهداری انواع غلات در این بندر افزایش می‌یابد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به اینکه بندر امیرآباد سومین بندر کشور از نظر میزان سرمایه‌گذاری است، گفت: در سال‌جاری 6 قرارداد سرمایه‌گذاری به میزان 573 میلیارد ریال در زمینه ساخت سیلو و انبار منعقد شده است.


ارسال دیدگاه