دیدار نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران با استاندار+زمان و مکان
اختصاصي/ نماينده اتاق اصناف ايران در مازندران خبر داد

دیدار نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران با استاندار+زمان و مکان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران از دیدار نمایندگان مازندرانی اصناف ایران با استاندار در هفته جاری خبر داد.<br /> </span></p>

احمدعلی قبادیان دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: نمایندگان اناق اصناف ایران در مازندران با ربیع فلاح استاندار مازندران دیدار خواهند کرد.

وی افزود: این دیدار در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوم دی ماه سال جاری و با حضور 7 نماینده  مازندرانی اتاق اصناف ایران و محمد محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در استانداری انجام خواهد گرفت.


نماینده اتاق اصناف ایران هدف از این دیدار را طرح و بررسی مشکلات استانی اصناف و بازاریان مازندران عنوان و اظهار کرد: پیرو جلسه اخیر نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران که در شیرگاه برگزار شد،  مقرر گردید تا  تشکیل شورای استانی اصناف در صدر امور اعضا قرار گیرد که این امر، در این دیدار طرح و مورد بحث قرار خواهد گرفت.


قبادیان در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات مالیاتی، ساماندهی دستفروشان و بازارهای هفتگی از دیگر امور مورد بحث در این دیدار است که نمایندگان به آن اشاره خواهند کرد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه