فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب رایج ترین تخلف صنفی مازندران
رئيس پليس اداره نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي مازندران خبر داد

فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب رایج ترین تخلف صنفی مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مازندران، رایج ترین تخلفات صنفی حال حاضر استان را فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب برشمرد</span>.</p>

سرهنگ صفدر اسلامی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: تعامل خوبی فی ما بین اداره صنعت، معدن و تجارت ، اصناف و اماکن در سراسر  استان برقرار می باشد.

وی افزود: در سایه این تعامل، هدف این است تا امنیت اقتصادی برای مردم و برای بازار ایجاد شود.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مازندران حفظ امنیت اقتصادی برای صنوف را از وظایف پلیس دانست و اظهار کرد: جدیت پلیس در برخورد با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و واحدهای غیر عامل به ضوابط قانونی، تنها و تنها برای حفظ این امنیت است.

وی بزرگترین تخلفات صنفی حال حاضر استان را فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب برشمرد و اذعان کرد: تداخل صنفی و عدم رعایت ضوابط، دستورالعمل ها و مقررات انتظامی کسب و کار در بازار نیز از عمده ترین تخلفات صنفی در استان محسوب می شود.

 

 

اسلامی ضمن اشاره به ترویج بدپوششی و بد حجابی در بازار، تاکید کرد: کلیه نهادهای مرتبط و متولیان فرهنگ در استان باید دست در دست هم، جدی تر از قبل به مقوله فرهنگ در اجتماع و بازار ورود پیدا کنند و برای حل معضلات موجود در بازار، تمام مسئولیت ها را بر دوش پلیس نگذارند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی باید پلیس خود باشند، خاطرنشان کرد: هر میزان اصناف، همکاری تنگاتنگی با اماکن داشته باشند، پلیس نیز در برخورد با جرائم و تخلفات صنفی موفق تر عمل خواهد کرد.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن  عمومی نیروی انتظامی مازندران در پایان با بیان اینکه اصناف باید همیار پلیس باشد، عنوان کرد: گشت های انتظامی در تمامی بازارهای استان فعال است و گزارشات مدام انتقال یافته و پس از تایید صحت، برخوردهای لازم در راستای امنیت بازار، انجام می گیرد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه