بازار گوشت گوسفند از رونق برخوردار نیست

بازار گوشت گوسفند از رونق برخوردار نیست

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: قیمت گوشت گوسفند با ورود زائران کربلا به کشور طی هفته های اخیر افزایش یافته اما بازار گوشت قرمز از رونق برخوردار نیست.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی اصغر ملکی اظهار کرد: از زمانی که ارزش برابری دلار در برابر ریال افزایش پیدا کرده، برای قاچاق گوشت انگیزه زیادی پیدا شده است.


وی در مورد قیمت گوشت گوسفندی در آستانه شب یلدا ضمن اشاره به تداوم رکود در بازار گوشت اعلام کرد: بازار کماکان از رونق خاصی برخوردار نیست.


ملکی از روند عادی قیمت گوشت گوسفندی خبر داد و با بیان اینکه روزانه ۱۲ تا ۱۴ هزار راس گوشت برای استان تهران کشتار می شود، افزود: البته همزمان با ورود زائران کربلا، قیمت گوشت گوسفندی کیلویی هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد به طوریکه هم اکنون هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می شود اما با این حال نسبت به سال گذشته گوشت گوسفندی افزایش قیمتی نداشته است.


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین با اشاره به افزایش قیمت دلار در بازار گفت: از زمانی که دلار افزایش پیدا کرده، برای قاچاق گوشت انگیزه زیادی پیدا شده است که با توجه به وضعیت بارندگی و کوهستان های صعب العبور امکان کنترل قاچاق آن وجود دارد.

 

 

 

 

اصناف ایران


ارسال دیدگاه