بی نصیب نماندن نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران از حضور دستفروشان!+تصاویر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بی نصیب نماندن نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران از حضور دستفروشان!+تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> آنچه در همان بدو ورود به نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران، ذهن آدمی را به خود معطوف می سازد، بساط پهن دستفروشان در مدخل ورودی نمایشگاه است.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ آنچه در همان بدو ورود به نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران، ذهن آدمی را به خود معطوف می سازد، بساط پهن دستفروشان در مدخل ورودی نمایشگاه است.

این اتفاق، جدای از فضای نامناسبی که در معرض دید بازدیدکنندگان از اقصی نقاط کشور قرار می گیرد، بیانگر کم توجهی مسئولان برگزاری نمایشگاه، به این موضوع است.


بی شک برگزاری چنین نمایشگاه های بزرگ و حائز اهمیتی در استان، حضور بسیاری از شخصیت ها و مهمانان از سراسر کشور را بدنبال خواهد داشت که بروز چنین صحنه هایی، موجب تقلیل وجهه و وزنه استان خواهد شد.


گفتنی است هرچند در انتخاب مکان برگزاری این نمایشگاه نیز جای بسی تامل و سخن است اما امیدواریم در کنار تمام دغدغه های اصلی برگزاری نمایشگاه، توجه به حواشی اینگونه و همچنین موضوعاتی نظیر: پارکینگ مناسب، دسترسی آسان عموم به محل برگزاری، سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمل و نقل عمومی و ... نیز مورد نظر مسئولان قرار گیرد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه