سامسونگ و عرضه ۵ پرچم‌دار در سال آينده

سامسونگ و عرضه ۵ پرچم‌دار در سال آينده

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;"> درست شنيده&zwnj;ايد، حداقل ۵ پرچم&zwnj;دار؛ اما چرا؟ در سال ۲۰۱۰ اين کمپاني تنها با معرفي گلکسي S وارد بازار شد و سال بعدش يعني ۲۰۱۱ را با معرفي گلکسي نوت ادامه داد و تعداد پرچم&zwnj;داران خود را در آن سال به ۲ رساند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ هر کمپاني بزرگي براي خود الزاماتي دارد؛ يعني حتي اگر تمامي توليدات يک کمپاني نيز به خوبي در بازار به فروش برسند، باز عرضه پرچم‌دار و يا محصولاتي خاص به نوعي براي آنان الزام‌آور شده است. در واقع در کنار توليد يک محصول با کيفيت و سطح بالا، اين کار جهت رقابت و عقب نيفتادن از ساير کمپاني‌ها نيز رخ مي‌دهد. از سوي ديگر هم مهم نيست که شما براي خريد جنس مورد علاقه خود ماشين يا گوشي خود را به فروش برسانيد؛ مهم اين است که اين نوع اجناس نيز بايد به فروش برسند.



اما حتما مي‌دانيد که پرچم‌داران هر حوزه، معرف فناوري‌ها و نوآوري‌هاي جديد هستند و در اين ميان سامسونگ به اين موضوع به خوبي اشراف کامل دارد. همين موضوع باعث شده است تا اين کمپاني کره‌اي تصميمات جديدي براي عرضه پرچم‌دارانش بگيرد و طبق گفته‌هاي ايوان بلاس سال آينده ميلادي با حداقل ۵ پرچم‌دار خاص وارد بازار شود.



درست شنيده‌ايد، حداقل ۵ پرچم‌دار؛ اما چرا؟ در سال ۲۰۱۰ اين کمپاني تنها با معرفي گلکسي S وارد بازار شد و سال بعدش يعني ۲۰۱۱ را با معرفي گلکسي نوت ادامه داد و تعداد پرچم‌داران خود را در آن سال به ۲ رساند. پس از آن در سال ۲۰۱۴ سامسونگ با سه پرچم‌دار بازار اسمارت فونٰها را به‌خوبي تکان داد. در سال ۲۰۱۵ نيز پس از معرفي پرچم‌داران خاصش، اقدام به معرفي محصولات ديگري از سري گلکسي S۶ کرد. حال با توجه به سير صعودي اين کمپاني در معرفي پرچم‌دارانش، به نظر مي‌رسد که شايعه معرفي حداقل ۵ پرچم‌دار در سال آينده ميلادي اصلا دور از ذهن نباشد.



بايد ديد که اين حدس Evan بر چه اساسي استوار است؟! نظر شما چيست؟

 

 

 

 


منبع: الف


ارسال دیدگاه