اولین همایش اقتصاد مقاومتی،مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گلوگاه برگزار شد+تصاویر

اولین همایش اقتصاد مقاومتی،مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گلوگاه برگزار شد+تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اولین همایش اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز وسبک زندگی اسلامی صبح امروز با حضور پژوهشگران این حوزه در گلوگاه برگزار شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  به نقل از گلوگاه ما، صبح امروز اولین همایش اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سبک زندگی اسلامی در گلوگاه با حضور پژوهشگران این حوزه به همت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در سالن فجر اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی گلوگاه برگزار شد.

 

امام جمعه گلوگاه در این همایش گفت: اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید داخلی شده و تولید داخلی باعث اشتغال زایی، جلوگیری از واردات، مهار گرانی و رونق اقتصادی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی تاکید کرد: این همایش باید حمایت شود برای سایر شهرها الگوی باشد.

 

وی ادامه داد: تقویت تولید داخلی مستلزم خرید و استفاده از اجناس داخلی است.

 

امام جمعه گلوگاه بیان کرد: دشمن با نفوذ اقتصادی قصد فشل کردن پایه‌های اقتصادی کشورمان را دارد که با تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید مقابل این نفوذ گرفته شود.

مدیر آموزش‌وپرورش گلوگاه نیز در این همایش گفت: اولین همایش اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز وسبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته پژوهش با همکاری سایر نهادهای فرهنگ از جمله اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی گلوگاه برگزار شد.

 

فریدون کلبادی‌نژاد پژوهش در حوزه اقتصاد مقاومتی را با اهمیت دانست و افزود: تربیت انسان‌های متفکر و دارای اندیشه درست با حمایت از پژوهش امکان پذیر است.

.

وی اقدامات آموزش‌وپرورش گلوگاه در حوزه پژوهش را تشریح کرد و ادامه داد: همه ما باید برای تغییر نگاه نادرست نسبت به امر پژوهش و پررنگ‌تر شدن پژوهش و کاربردی شدن ایده‌ها تلاش کنیم.

 

درپایان این همایش از خانم‌ها منیره قربانی، منصوره قربانی، سهیلا سقایی، مریم ملک محمودی و مریم نعمت‌الهی به عنوان پژوهشگران برتر که با ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش انتخاب شدند تقدیر به‌عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه