حضور فعال اتاق اصناف ایران در نمایشگاه الکامپ

حضور فعال اتاق اصناف ایران در نمایشگاه الکامپ

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و رایانه کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می شود و فرصت های بی بدیلی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.


دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی بین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و رایانه است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می کند.


غرفه اتاق اصناف ایران نیز در سالن ۴۱ پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه الکامپ امسال دایر شده و علاقه مندان می توانند از آن دیدن کنند.


نمایشگاه الکامپ امسال که از ۲۳ آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر شده است تا روز ۲۶ آذر دایر است.


در نمایشگاه امسال بیش از ۴۵۰ شرکت در مساحتی به میزان ۲۳ هزار مترمربع حضور دارند.

 

 

 

 

اصناف ایران


ارسال دیدگاه