نوسانات ادامه دار قیمت مرغ در بازار مازندران+قیمت مرغ
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

نوسانات ادامه دار قیمت مرغ در بازار مازندران+قیمت مرغ

<p><span style="font-size: larger;">نوسانات قیمت در ماه های اخیر موجب وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیری به تولیدکنندگان مرغ در استان شده است.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ در چند ماهه اخیر شاهد نوسانات و اعلام قیمت های متفاوت مرغ در بازار مازندران هستیم.

این نوسانات که از سوی رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران بدلیل کاهش مصرف و افزایش تولید مرغداران عنوان شده است اما نقش بارز پشتیبانی امور دام استان در خرید و تعدیل قیمت ها را نمی توان نادیده گرفت.

بر اساس این گزارش، نوسانات قیمت در ماه های اخیر موجب وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیری به تولیدکنندگان مرغ در استان شده است.

افت به یک باره قیمت هزار تومانی مرغ زنده و افزایش قیمت مرغ منجمد در بازار ماه های اخیر( تا مرز 6 هزار و 200 تومان)، و نیز نوسانات قیمتی در جای جای استان، نیازمند نظارت دقیق و همه جانبه ارگان های ذیربط نظیر جهاد کشاورزی، ادارات صنعت معدن و تجارت، اتاق های اصناف، اتحادیه تولیدکنندگان مرغ استان، کمیسیون تنظیم بازار، پشتیبانی امور دام  و ... را دارد.

گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است که  قیمت مرغ منجمد در مازندران  5 هزار و 550 تومان می باشد، و این در حالی است که قیمت مرغ تازه در میدان بهمن تهران در بازار امروز 4 هزار و 500 تومان عرضه می شود و جالب آنکه بخش زیادی از مرغ های موجود در بازار تهران از مازندران تامین می شود.

به گزارش مازنداصناف از بازار استان، قیمت مرغ زنده 3 هزار و 400 تومان، مرغ منجمد 5 هزار و 550 تومان و تخم مرغ کیلویی 5 هزار و 400 تومان در بازار امروز مازندران عرضه می شود.

 

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه