کشف ریش تراش و سشوار قاچاق در چالوس
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

کشف ریش تراش و سشوار قاچاق در چالوس

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در پی کشف کالای قاچاق در چالوس، فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.<br /> </span></p> <p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p> </p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ در پی کشف کالای قاچاق در چالوس، فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

این گزارش حاکی است در پی دریافت یک فقره گزارش از دایره پلیس آگاهی شهرستان چالوس، مبنی بر حمل و نگهداری کالای  قاچاق  ( ریش تراش و سشوار) به ارزش 25 میلیون و 704 هزار و 650 ریال از سوی فردی در این شهرستان، پرونده ای در این خصوص تشکیل و پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی به تعزیرات حکومتی نوشهر ارسال شد.

بر اساس این گزارش، رئیس شعبه قاچاق تعزیرات حکومتی نوشهر با احضار این فرد و اخذ دفاعیات وی وعدم ارائه اسناد گمرگی و بررسی و مداقه در نظریه کارشناسی اداره گمرگ تخلف منتسبه را محرز و مسلم تشخیص داد.

 

گفتنی است فرد متخلف برابر ماده 18 قانون قاچاق کالا وارز به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 25 میلیون و 704 هزار و 650 ریال و ضبط کالای مکشوفه  به نفع دولت محکوم گردید.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه