حمل 20 تا 25 درصد بار در مازندران از طریق وانت‌بارها
مديرکل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي مازندران خبر داد

حمل 20 تا 25 درصد بار در مازندران از طریق وانت‌بارها

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">مدیرکل حمل&zwnj;ونقل و پایانه&zwnj;های مازندران با تاکید براینکه جلوی فرار بارها را باید گرفت، گفت: 20 تا 25 درصد بار در مازندران از طریق وانت&zwnj;بارها انجام می&zwnj;شود که این روش باید ساماندهی شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ احمد آفرین محمدزاده در جلسه بررسی مشکلات تشکل‌های صنفی حمل و نقل و باری استان، اظهار کرد: 20 تا 25 درصد حمل و نقل بار در استان از طریق وانت‌بارها انجام می‌شود که باید ساماندهی شود.



وی با اشاره به اینکه فرار بارها به ساختار شرکت‌ها و فعالیت حمل و نقل آسیب می‌رساند، افزود: کنترل، نظارت و ساماندهی سیستم حمل‌ونقل باری باید با هماهنگی و ساماندهی دقیق‌تر انجام شود.



مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران با بیان اینکه برای شناسایی تشکل‌های صنفی و کانون‌های حمل‌ونقل لازم است فرهنگ‌سازی انجام شود، اضافه کرد: برنامه رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای راهبران بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی و شناسایی تشکل‌های صنفی و فعالان عرصه حمل‌ونقل است.



محمدزاده در پایان سخنانش ضمن تبیین برنامه‌های هفته حمل‌ونقل، به رانندگان و صنوف مختلف حمل‌ونقل، گفت: بازنگری فعالیت‌ها، تعامل و هم‌زبانی، گردهمایی تشکل‌های صنفی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی از انتظارات ما در اجرای فعالیت‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران است.

 

 

 



فارس


ارسال دیدگاه