دستگیری 4 سارق یک برنج فروشی در بابل

دستگیری 4 سارق یک برنج فروشی در بابل

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری چهار سارق یک فروشگاه برنج که اقدام به سرقت 284 فقره چک مشتریان این فروشگاه کرده بودند خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سید محسن جعفری گفت: درپی سرقت از یک فروشگاه برنج (بوجاری برنج ) در بخش "گتاب "شهرستان بابل و سرقت 284 فقره چک متعلق به مشتریان به مبلغ 13میلیارد ریال و مبلغ  80 میلیون ریال وجه نقد از  این فروشگاه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: با توجه به اینکه سارقان بدون ایجاد هرگونه خسارت فیزیکی اقدام به این سرقت کرده بودند، ماموران پس از یک سری اقدامات فنی و کارآگاهی موفق شدند فردی را به عنوان مظنون اصلی در سرقت این فروشگاه شناسائی و دستگیر کنند.

جعفری تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌ها به سرقت از این فروشگاه با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مراجع قضائی هر سه همدست متهم در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازجوئی ها به دست داشتن در این سرقت اعتراف کردند.

این مسئول گفت: این افراد چک های سرقت شده را برای وصول به مبلغ بسیار پائینی به افراد شرور "شرخر" فروخته بودند که با هماهنگی مرجع قضائی چک های واگذار شده به این افراد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل یادآور شد: متهمان که به انگیزه انتقام جوئی از صاحب فروشگاه و زیاده خواهی خود دست به این سرقت زده بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از متصدیان فروشگاه های تجاری خواست ضمن نصب تجهیزات امنیتی و بازدارند حتما فروشگاه های خود که در خارج از محدوده شهر قرار داده به دوربین های مداربسته و سیستم های هشدار دهنده مجهز کنند.

خبرگزاری ایسنا - مازندران


ارسال دیدگاه