کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هفته آینده در اتاق اصناف ایران تشکیل جلسه می دهد
معاون پارلماني اتاق اصناف ايران:

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هفته آینده در اتاق اصناف ایران تشکیل جلسه می دهد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه جاری در محل اتاق اصناف ایران برگزار می شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف به نقل از اصناف ایران؛ نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه جاری در محل اتاق اصناف ایران برگزار می شود.
؛

معاون پارلمانی اتاق اصناف ایران با اعلام این خبر گفت: در این نشست مشترک با حضور علی رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن و سایر اعضای کمیسیون مهمترین مسایل اقتصادی مرتبط با اصناف مطرح خواهد شد.
سیدمنصور حسینی افزود: علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در این نشست گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت اصناف کشور را به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارائه می کند.
وی ادامه داد: طرح تفکیک و جداسازی بخش تجارت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی یکی از مهمترین موضوعات قابل طرح در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اتاق اصناف است.
حسینی افزود: از دیگر موضوعاتی که در این نشست مشترک به آن ها پرداخته خواهد شد، می توان به لزوم توجه جدی مسئولان به صنایع کوچک و متوسط از جمله صنوف تولیدی، اصلاح قانون نظام صنفی، نقش چشمگیر اصناف در برنامه ششم، واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی واقعی، مالیات مشاغل و مالیات ارزش افزوده ، توجه به بخش بازرسی در بودجه سال ۹۵ کل کشور و لایحه دائمی شدن برخی از احکام برنامه پنجم توسعه اشاره کرد.
وی اظهار کرد: حضور نمایندگان اتاق اصناف ایران در کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی، مبارزه با قاچاق کالا، نقش اصناف در ایجاد اشتغال و همچنین حفظ و تقویت حضور اصناف در فضای سیاسی و اقتصادی از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مشترک مطرح خواهد شد.


ارسال دیدگاه