انجام 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی کلاردشت در شش ماهه اخیر
اختصاصي/مسئول بازرسي اتاق اصناف کلاردشت مطرح کرد

انجام 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی کلاردشت در شش ماهه اخیر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در شش ماهه اخیر سال جاری، حدود 200 مورد بازرسی از سطح شهر انجام که برای 20 واحد صنفی متخلف گزارش بازرسی تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.<br /> </span></p>

عزیزالله منصوری دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: پس از شکل گیری واحد بازرسی در خرداد ماه سال جاری و ابلاغ دستورالعمل های ابلاغی از سوی مرکز بازرسی اصناف مازندران، نظارت از سوی واحد بازرسی به صورت هر روزه انجام شده است.

وی تصریح کرد:در طی این مدت حدود 200 مورد بازرسی از سطح شهر انجام که برای 20 واحد صنفی متخلف گزارش بازرسی تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مسئول بازرسی اتاق اصناف کلاردشت با بیان اینکه تاکنون در بخش رسیدگی به شکایات مردمی، 150 مورد گزارش به صورت کتبی، تلفنی و حضوری دریافت کرده ایم، اظهار کرد: از این تعداد 25 مورد پس از بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال، 30 مورد رضایت شاکی حاصل، تعدادی اخطار و تذکر و مابقی نیز غیر متخلف شناخته شده اند.

منصوری با بیان اینکه بازرسی مشترک اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس و اتحادیه های 10 گانه شهرستان کلاردشت به طور هفتگی از سطح شهر انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: در این گشت های مشترک، در هر هفته 2 اتحادیه صنفی رسته های تحت پوشش آن مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی در خصوص ساماندهی واحدهای فاقد پروانه کسب به خبرنگار ما پاسخ داد: واحد بازرسی اتاق اصناف کلاردشت با همکاری نزدیک اماکن نیروی انتظامی این شهرستان،  تاکنون تعداد 258 اخطار پلمپ به واحدهای متخلف فاقد پروانه کسب ابلاغ که از این تعداد 30 واحد صنفی پلمپ گردیده است.

 

مسئول بازرسی اتاق اصناف کلاردشت در پایان متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیشترین شکایات مردمی در رسته های میوه و تره بار، تعمیرکاران اتومبیل و فروشندگان لوازم خانگی گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه