تعزیر  4 میلیارد ریالی  قاچاقچیان در مازندران /تشکیل 310 فقره پرونده قاچاق در سال جاری
اختصاصي/ مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران خبر داد

تعزیر 4 میلیارد ریالی قاچاقچیان در مازندران /تشکیل 310 فقره پرونده قاچاق در سال جاری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیرکل تعزیرات حکومتی ضمن اشاره به تشکیل 310 فقره پرونده قاچاق در سال جاری گفت: در این پرونده ها، قاچاقچیان جمعا به مبلغ 4 میلیارد و 874 میلیون و 554 هزار و 719 ریال جزای نقدی محکوم شدند. <br /> </span></p>

مهدی عباسی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف از تعزیر بیش از 4 میلیارد ریالی قاچاقچیان در مازندران خبر داد و گفت : یکی از رسالت های مهم تعزیرات حکومتی، رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا وارز می باشد.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به پرونده های قاچاق، شعبه ویژه ای تاسیس شد تا به این گونه پرونده ها رسیدگی شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 310 فقره پرونده قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان ارسال شد که بسیاری از آنها مختومه و مابقی در حال رسیدگی برای صدور رای نهایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: در این پرونده ها، قاچاقچیان جمعا به مبلغ 4 میلیارد و 874 میلیون و 554 هزار و 719 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی در پایان در خصوص کمیت پرونده های قاچاق در استان اذعان کرد: قاچاق چوب و درخت 63 فقره، هیزم 25 فقره، سیگار 23 فقره، لوازم آرایشی 20 فقره، قاچاق موتور سیکلت 16 فقره، تلفن همراه 9 فقره، خاویار 5 فقره، قایق موتوری 2 فقره و سایر موارد نیز 152  فقره از پرونده های متشکله را شامل می شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه